17 januar 2015

Rå Vegansk Melkesjokolade

Denne sjokoladen ble en favoritt hos både store og små her hjemme. Jeg er jo mildt sagt en sjokoman, så at jeg skulle finne en erstatning som ville tilfredstille min kresne sjokoladegane, for ikke å snakke om mine barns enda kresnere ganer, hadde jeg faktisk ikke trodd. I tillegg fikk jeg endelig tatt i bruk de vakre sjokolade-formene jeg fant på et loppemarked en tid tilbake. Så jeg er intet mindre enn superfornøyd! 





Oppskriften fant jeg på bloggen Superlivsstil.net, og et besøk anbefales på det sterkeste. Link rett til den super-enkle og super-raskt-å-lage-sjokolade-oppskriften finner du her



Ønsker alle andre en like supergo'e sjokoladedag
(for råe, sukkerfrie sjokolader kan du spise hver dag! Det har jeg nemlig bestemt!!)


1 kommentar: