03 august 2012

Nytt skjørt av gammelt...

Idag fikk jeg endelig festet siste tråden på mitt redesign-prosjekt. Planen var å lage et langt skjørt til meg selv. Da jeg prøvde det på syntes jeg kanskje det ble i trangeste lage over rumpa. Så da jeg dro til Haugesund tok jeg med skjørtet, for å høre min kjære lillesøsters mening. Hun syntes skjørtet var fint, og fikk prøve det på. 




Noen ganger så vet man bare at det er det rette. 
Da lillesøster fikk på seg skjørtet, visste jeg bare at hun måtte ha det. 
Hun ble så fin i skjørtet og skjørtet ble så fint på henne.  



Skjørtet er laget av et gammelt putetrekk, 2 gamle broderte duker, og litt nytt i bunn

Sjekk noen av de vakre broderiene som finnes på skjørtet:










1 kommentar:

  1. Hun er heldig! Det var utrolig FINT <3 :) Du er SÅ flink!!

    SvarSlett