08 juli 2011

Alle hjerter gleder seg


Jeg var en gang veeldig god i data, faktisk så god at jeg siste året på vidergående fungerte som hjelpelærer i datatimen! Hvor var det jeg egentlig falt av lasset? Tror det må ha vært umiddelbart etter skoletid.. Ihvertfall, jeg har lenge så gjerne villet være med på give aways, og endelig har jeg klart å linke og følge og kommentere. Har til og med vært innom facebook. Men måtte gi meg da jeg skulle legge meg til en gruppe, den kunnskapen må jeg rett og slett få hjelp til. MEN DA fant jeg beste bloggen ever, masse hjelp å få her altså! http://blogger-hjelp.blogspot.com/ Så nå kan jeg til og med pynte med hjerter i innleggene mine. (må bare finne et jeg kan kopiere førs=;0) Jeg har jo sett mange andre pynte med disse über-søte hjertene og vært grønn av misunelse og endelig er det blitt min tur. Bare vent=:0)

Ingen kommentarer:

Legg inn en kommentar